9 Ekim 2007 Salı

Müzik de Var!!

Blog postlarına artık siz sevgili arkadaşlarım için bir günün/haftanın/postun/vsnin şarkısı eşlik etmekte biricik dostlarım (biricik dostlar da hoş oksimoron oldu ama neyse, listeye girmez). Böylelikle Ankara'dayken iki bira içip iki kelam muhabbet etmek için evime kadar gelmiş olanlara çektirdiğim "bak süper bi şarkı buldum yeni, dinle, dur gitme, sus konuşma, şarkıyı dinle, nasıl süper di mi, hadi bana nasıl da süper bir şarkı bulmuş olduğumu anlat" eziyetine 2500 km. uzaktayken bile devam edebilecem :)

İlk olarak, tabi ki, Frank Zappa, Zomby Woof. Karmaşık ama eğlenceli, bildiğimiz rock'n roll ama hem de jazz/klasik müzik yapısıyla üstadın tüm dehasını gayet kompakt bir şekilde aktaran klasik bir Zappa ekstravaganzası.

1 yorum:

anl dedi ki...

işte budur.ben o anları çok iyi biliyorum.ee benim kocada senin bir versiyonun olduğundan gari,ben o benim için sus pus sizin için dolu dolu geçen (benim için de keyif tabii o ayrı) müzikli geceleri iyi bilirim :) bu blog seni aratmamaya başladı bilgecim ona göre :)