3 Şubat 2008 Pazar

Cuma akşamı bizim çocuklarla ve ali hocayla yemekte konuşurken iki üç gün önceki bayrakların sebebi anlaşıldı; kraliçenin doğum günüymüş. (Şu anki kraliçenin. Bu garibinkini sadece bayraklar asarak kutluyorlar. Annesininki queen's day diye bayram günü. O daha gelecek, ki görmek de gerekecek. Çılgın olurmuş diyorlar. Herkes sokaklarda falan.) Biz de bu vesileyle allah başımızdan eksik etmesin diye kadeh kaldırdık. (Böyle bi takım espriler var, ben acaip gülüyorum, müthiş seviyorum. Çok da açıklayamıyorum bunlara niye bu kadar bayıldığımı. Apaçık, hatta salakça apaçık, çok derinleri kurcalamadan rahatça yayılanlar. Alkış beklemeden kendi kendilerine eğlenen espriler. Allah kraliçeyi başımızdan eksik etmesin böle bişi. Ama bunun kralı şu eski karton dekorlu saraylı keloğlan filimlerinden birinde vardı; padişah (Hulusi Kentmen) sarayında sinirli sinirli dolanıyor söyleniyor falan, dalkavukları da peşinden, hasta olmuş sürekli hapşırıyor padişah, ve o hapşırdıkça arkasındakiler hep beraber: "Padişahım çok yaşa!". Bu beni her seferinde müthiş güldürür. Bişi yok halbuki, basit salak bi şey. Ama bayılıyorum.) Cumartersi Ferruh'la yemek. Hoş muhabbet uzun uzun. Daha çok yapmalı. Onu istasyonda karşılamak için çıktığımda meydanda bi anda bi sürü rengarenk caf caflı kıyafetli insanlar, bandolar, süslenmiş arabalar falan. Bu sefer de karnaval varmış. Okul-ev yabancı yabancı yaşayıp ne olur biter bilmeyince komik oluyor, herkesin bilip de hazırlık yaptığı şeylerle sokakta karşılaşıyosun.
Tez pek bi yavaş. Giremiyorum pek. Dönemiyorum daha doğrusu. Parça parça bişiler yapıyorum evet, ne zamandır, ama oturup en son yoğun bi şekilde teze kafa yorduğumda iki yaz önceydi. Bozcaadaya gitmeden önce. 80 yıl önceymiş gibi geliyor. Bi writer's blocklar bi bişiiler falan. öf. İşlerimi bi toparlasam, ritme girsem. Her şey yoluna girse, rutin olsa artık. Sevgilim yanıma gelse. Döne döne yaşayıp gitsek işte. pıf.

Blues zamanlarımdayım şu ara.

(Black Cat Bones - Grateful Dead - Allman Brothers Band)

Dead. Grateful Dead'i ne çok sevdiimi anlatmış mıydım. Çok.

(Sağdaki playerda sağ taraf çıkmıyo bi şekilde beceremedim. Çubuk görünmüyo yani. Allman Brothers'dan sonra next diyince iki tane daha dead var.)

1 yorum:

Sevinç dedi ki...

Demek sen de tesadüfen karşılaştın festivalle, biz de şaşırdık, azıcık eğleşelendik oralarda... Koca koca adamlar kılıktan kılığa girmiş, çok komikti di mi... Ama bandolar güzeldi... Polise sorduk neyin nesi diye, her yıl yapılan 4 gün süren bi festivalmiş, nedenini o da bilmiyodu galiba... Sürüyor ama sanırım...Bişiylere rastlayan haber versin...